מנהל.ת משרד ושימור לקוחות

תיאור התפקיד:

אנחנו בתפוח פועלים למעלה משני עשורים במטרה ליצור שוויון טכנולוגי בישראל בשלוש זירות עיקריות: תעסוקה, נוער וקידום אורח חיים דיגיטלי.
פעילות העמותה באה לידי ביטוי באמצעות פיתוח והפעלת תכניות מתקדמות ובסיסיות בתחומי הטכנולוגיה, הכשרות תעסוקתיות הכוללות ליווי להשמה ופיתוח כישורי חיים לקהלי יעד שונים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית.

ניהול משרד ועבודה עם אנשים מעניין אותך? בעל.ת חזון חברתי ומאמינ.ה בעשייה? מקומך איתנו!

תחומי אחריות:

- ניהול משרד ושימור לקוחות
- אחריות כוללת על נראות ותחזוקת המשרדים וה- Hub, כולל תקינות המערכות השונות
- תכלול פעילות ה- Hub הטכנולוגי כולל טיפול בהצעת מחיר ומעקב גביה
- שימור וגיוס שוכרים ל- Hub
- ישיבה בעמדת הקבלה של העמותה
- תמיכה בתפעול אירועים, ביקורי תורמים ועוד

דרישות התפקיד:

- ייצוגיות, שירותיות ויחסי אנוש לא פחות מ-מעולים!
- אהבה וחיבור חזק לסדר, ארגון וניקיון
- כושר שכנוע ורתימת אנשים
- פרואקטיביות, יצירתיות ובעל.ת יכולת למציאת פתרונות
- בעל.ת אוריינטציה טכנולוגית טובה


מיקום המשרה:

רמלה

היקף המשרה:

מלאה

קורות חיים יש לשלוח למייל:

Appleseeds horizontal blue@3x.png